Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.
Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile
evet oyle hocam bize okulda bile soylerlerdi annen baban sigara içiyormu içiyor. hoca diyor kesin içersin cocuk diyor içmiycem hocam simdi bakıyorum gunde 1 paket
Ahh ahh siz burada alcaksınız Beyler 7 yaşından beri etrafım dakinlerin esrar ve sigara içtiklerini görüyorum 18 imi grecek yakında hala sigara ve diğer maddeler nefret ederim babam içiyor kavga ediyoruz içme diyorum önemli olan bilinçli olmak. Ve Hala Sigara ve iğer maddelersen sonunna dek karşıyım Etrafımdakinler en az günlük 2.5 kaket içiyorlar bilgisayar başınad dahada artıyor 2.5 paket düşünün 4 tl olsa 10 tl günlük 10 tl az para değil bir bos zevk için Size Tavsiyem Sigara Ve Dğer Türlülerinden Sakın kullanmayın