• 03-01-2010, 09:09:09
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar GAULOISES var tavsiye ederim 10 lu karton 16.5 TL çok ucuz ve 40 lıdan kat kat güzel valla murattıyı bırakıp geçtim artık siz düşünün

    içen varmı bilmem ama çok güzel http://www.smoothsmokes.com/images/p...des_lights.png ayrıca dışarı ülkelerden neredeyse iki katı fiyatı
  • 03-01-2010, 09:27:32
    #65
    Eve tütün ekiyom sarıp içiyom
  • 03-01-2010, 09:37:44
    #66
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.

    Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile
    evet oyle hocam bize okulda bile soylerlerdi annen baban sigara içiyormu içiyor. hoca diyor kesin içersin cocuk diyor içmiycem hocam simdi bakıyorum gunde 1 paket
  • 03-01-2010, 11:12:36
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Ahh ulan ahh bırakmayacaktık sıgarayı
  • 03-01-2010, 13:07:53
    #68
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve tütün ekiyom sarıp içiyom
    hocam umarım ki sadece tütündür

    vericlup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar GAULOISES var tavsiye ederim 10 lu karton 16.5 TL çok ucuz ve 40 lıdan kat kat güzel valla murattıyı bırakıp geçtim artık siz düşünün


    içen varmı bilmem ama çok güzel http://www.smoothsmokes.com/images/p...des_lights.png ayrıca dışarı ülkelerden neredeyse iki katı fiyatı
    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=163035

    ama halen varmış netten baktım güzel bir şeye benziyor. ekşi sözlüğe göre ahmet hamdi tanrıpınar da bir zaman içmiş bu sigarayı..


    acaba nerden temin edebilirim ?
  • 03-01-2010, 13:13:20
    #69
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar kim satior o sigarayi
  • 03-01-2010, 13:34:11
    #70
    Ahh ahh siz burada alcaksınız Beyler 7 yaşından beri etrafım dakinlerin esrar ve sigara içtiklerini görüyorum 18 imi grecek yakında hala sigara ve diğer maddeler nefret ederim babam içiyor kavga ediyoruz içme diyorum önemli olan bilinçli olmak. Ve Hala Sigara ve iğer maddelersen sonunna dek karşıyım Etrafımdakinler en az günlük 2.5 kaket içiyorlar bilgisayar başınad dahada artıyor 2.5 paket düşünün 4 tl olsa 10 tl günlük 10 tl az para değil bir bos zevk için Size Tavsiyem Sigara Ve Dğer Türlülerinden Sakın kullanmayın
  • 03-01-2010, 18:56:44
    #71
    Edit: Arkadas banlanmış..
  • 04-01-2010, 12:39:49
    #72
    Üyeliği durduruldu
    http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=163035

    ama halen varmış netten baktım güzel bir şeye benziyor. ekşi sözlüğe göre ahmet hamdi tanrıpınar da bir zaman içmiş bu sigarayı..


    acaba nerden temin edebilirim ?[/QUOTE]

    Hocam Gaziantepte tek tük bulanan bir sigara isteyenlere kar oranını ekler veririz tanesi 2.5 TL en az 20 Tane siparişlerde toplayıp yollarım