sigara satan ?
91
●19.778
- 01-01-2010, 10:28:16mavi72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam değerli yorumunuz için teşekkürler...
bende aslında winston box içen birisiyim özellikle onu çok aradım ama bulamayınca ne olsa olur hesabı bakınıyorum... - 01-01-2010, 10:57:12Üyeliği durdurulduona zam geldimi ?Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2010, 11:02:29%41 zam gelecek deniliyordu ama ~0.50TL zam geldi hepsine.ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
