YAW ARKADAŞ sigarayı herkez bırakmak ıster ama bu dert sıkıntı stres varken zor ben şahsen efkarlandım mı çok içiyorum...
bırak demesi kolay ama beyınden atamıyorsun ki insan sıkıntıda bir boşlukta oldugu zaman. yakıyor bir sıgara bazen olmayınca sınırlenıyor insan..
muhakak aramızda ben gibi olanlar vardir... site bozuldu yak bir sigara evde erzak bitti yak bir sigara... coderci kayboldu işi yarım bıraktı yak bir sigara

tasarımcı parasını aldı gitti iş bitmedi yak bir sigara

zorrrrr bırakırız zor...