• 04-01-2010, 12:41:38
    #73
    marlboro 7 tl olmuş bügün yeni yıl kazığının tadına baktım.
  • 04-01-2010, 12:46:18
    #74
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marlboro 7 tl olmuş bügün yeni yıl kazığının tadına baktım.
    Dandik kent bile 7 olduktan sonra o pek abartı olmamış
  • 04-01-2010, 12:49:04
    #75
    bu gün sabah 7bakkal dolaştım. 1inde viston 4.30 du 3karton aldım. mutluyum.
  • 04-01-2010, 12:53:05
    #76
    Winton u üreten firma jti daha zam oranını açıklamadı o yüzden 5,50 den satan bütün işletmeler o fiyatı kendi kafalarından satıyorlar . Şikayet edebilirsiniz .
  • 04-01-2010, 12:54:18
    #77
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu gün sabah 7bakkal dolaştım. 1inde viston 4.30 du 3karton aldım. mutluyum.
    artık sigaraya yatırım yapmaya başlıyoruz
  • 04-01-2010, 12:55:58
    #78
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık sigaraya yatırım yapmaya başlıyoruz
    ankara/etlik te oturan bi adam. aralık 25de evini arabasını satıp 120milyarlık sigara aldı diye biliyorum.
  • 04-01-2010, 14:41:57
    #79
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankara/etlik te oturan bi adam. aralık 25de evini arabasını satıp 120milyarlık sigara aldı diye biliyorum.
    Kısa Marlboro aldıysa 152.000 liraya satabilir
  • 04-01-2010, 14:48:30
    #80
    vericlup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam Gaziantepte tek tük bulanan bir sigara isteyenlere kar oranını ekler veririz tanesi 2.5 TL en az 20 Tane siparişlerde toplayıp yollarım
    biraz daha bakınayım da hocam winston için çözüm bulamaz isek irtibata geçeriz.

    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankara/etlik te oturan bi adam. aralık 25de evini arabasını satıp 120milyarlık sigara aldı diye biliyorum.
    ilginç
  • 04-01-2010, 14:57:13
    #81
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.

    Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile
    annem içiyor, rahmetli babam içmezdi,
    anneme çekmişim