bügün yeni yıl kazığının tadına baktım.
sigara satan ?
91
●19.778
- 04-01-2010, 12:46:18Dandik kent bile 7 olduktan sonra o pek abartı olmamışkaraLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 12:54:18Üyeliği durdurulduartık sigaraya yatırım yapmaya başlıyoruzmcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 12:55:58ankara/etlik te oturan bi adam. aralık 25de evini arabasını satıp 120milyarlık sigara aldı diye biliyorum.RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 14:41:57Üyeliği durdurulduKısa Marlboro aldıysa 152.000 liraya satabilirmcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 14:48:30biraz daha bakınayım da hocam winston için çözüm bulamaz isek irtibata geçeriz.vericlup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginçmcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2010, 14:57:13annem içiyor, rahmetli babam içmezdi,teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anneme çekmişim