Konu
sigara satan ?
04-01-2010, 12:53:05
#76
BuRaKM
Winton u üreten firma jti daha zam oranını açıklamadı o yüzden 5,50 den satan bütün işletmeler o fiyatı kendi kafalarından satıyorlar . Şikayet edebilirsiniz .