sigara satan ?
91
●19.778
- 02-01-2010, 17:45:32bir laf vardır sigara ile ilgili sigarayı bırakabilirsiniz ben defalarca denedim diye
.uygun fiyata sigara varsa ben de alırım.kaçak free shop hiç farketmez.
- 02-01-2010, 17:50:29Üyeliği durdurulduarkadaşlar az önce cıktım biraz araştırdım.fiyatlar bu şekilde almak isteyen varsa gönderebilirim.

Rockets kartonda : 8 adet var normal tek paket satışı : 3.5 TL
Karton alınacak olursa karton fiyatı : 3.25'ten paketi gelecek karton fiyatı 26.5 TL
paket içinde bulunan sigara adeti : 40
Prestige Kartonda : 10 adet var. normal satış fiyatı : 2.5 TL
Karton alınacak olursa karton fiyatı : 2.25 TL'den paketi gelecek karton fiyatı 22.75 TL
paket içinde bulunan sigara adeti: 20 - 02-01-2010, 17:56:56Üyeliği durduruldu6.25 TL herhalde.SinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 19:44:39Üyeliği durduruldu6 lira oldu. Ama bizim bakkala daha zam etki etmemiş halen aynı fiyattan satıyorSinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 23:01:42prestij 10 paket 25tl 40lık 10 paket 25tl 4 - 5 karton alıcaklar eklemesin bir koli alıcaklar eklesin QeweQ@msn.com
- 03-01-2010, 04:11:18Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum
Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.
Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile
.uygun fiyata sigara varsa ben de alırım.kaçak free shop hiç farketmez.

Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.