• 02-01-2010, 17:17:27
    #55
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    şuan d.bakırdayım. rockets - prestige - camel kaçak sigaralar bulunmakta.bi araştırayım size satabilirsem bilgilendiririm sizleri.
  • 02-01-2010, 17:45:32
    #56
    bir laf vardır sigara ile ilgili sigarayı bırakabilirsiniz ben defalarca denedim diye.uygun fiyata sigara varsa ben de alırım.kaçak free shop hiç farketmez.
  • 02-01-2010, 17:50:29
    #57
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar az önce cıktım biraz araştırdım.fiyatlar bu şekilde almak isteyen varsa gönderebilirim.




    Rockets kartonda : 8 adet var normal tek paket satışı : 3.5 TL
    Karton alınacak olursa karton fiyatı : 3.25'ten paketi gelecek karton fiyatı 26.5 TL

    paket içinde bulunan sigara adeti : 40



    Prestige Kartonda : 10 adet var. normal satış fiyatı : 2.5 TL
    Karton alınacak olursa karton fiyatı : 2.25 TL'den paketi gelecek karton fiyatı 22.75 TL

    paket içinde bulunan sigara adeti: 20
  • 02-01-2010, 17:53:50
    #58
    Üyeliği durduruldu
    kısa marlboro ne kadar olmuş
  • 02-01-2010, 17:56:56
    #59
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    SinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa marlboro ne kadar olmuş
    6.25 TL herhalde.
  • 02-01-2010, 17:59:17
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rockets satan varsa bi kartonda ben alayım
  • 02-01-2010, 19:44:39
    #61
    Üyeliği durduruldu
    SinemaFanClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısa marlboro ne kadar olmuş
    6 lira oldu. Ama bizim bakkala daha zam etki etmemiş halen aynı fiyattan satıyor
  • 02-01-2010, 23:01:42
    #62
    prestij 10 paket 25tl 40lık 10 paket 25tl 4 - 5 karton alıcaklar eklemesin bir koli alıcaklar eklesin QeweQ@msn.com
  • 03-01-2010, 04:11:18
    #63
    Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.

    Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile