Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.

Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile