• 01-01-2010, 03:54:21
    #19
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerde denedim kolay sanma tütün sarmasını Bide tütünü denk getirmek önemli her tütünde içilmez.


    hocam haklısınız da teknoloji gelişti artık gidiyoruz pazara sigara sarma makinesi alıyorz 5tl ye sonra 100 lü hazır sigara kağıdı şeklinde izmaritli şekilde paket alıyoruz.

    makineye koy tütünü sarsın kendisi ... sona koy tablaya iç..

    her tütün içilmez çok haklısınız ya

    öyle fark oluyor ki ...

    içilebileni bulmakda marifet
  • 01-01-2010, 03:56:10
    #20
    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam haklısınız da teknoloji gelişti artık gidiyoruz pazara sigara sarma makinesi alıyorz 5tl ye sonra 100 lü hazır sigara kağıdı şeklinde izmaritli şekilde paket alıyoruz.

    makineye koy tütünü sarsın kendisi ... sona koy tablaya iç..

    her tütün içilmez çok haklısınız ya

    öyle fark oluyor ki ...

    içilebileni bulmakda marifet
    Sarmadıysan kullanmadıysan hiç heveslenme sana 2 seçenek ya konu başlığındaki gibi ucuz sigara bul iç yada bırak ( bunu şiddetle tavsiye ediyorum ) tütün işine girme
  • 01-01-2010, 04:01:30
    #21
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarmadıysan kullanmadıysan hiç heveslenme sana 2 seçenek ya konu başlığındaki gibi ucuz sigara bul iç yada bırak ( bunu şiddetle tavsiye ediyorum ) tütün işine girme
    bilmiyorum haklısınız belkide ama , direkt olarak kendim sarıp içmedim ama yaklasık 1 hafta boyunca bi arkadaşımın babasının sarmasından içtim.

    arkadaşım duruma göre sert yapıyordu ne içtiğimi bilmiyordum bazen tütün ü ayarlayıp az koyuyodu tatlı hoş geliyordu , bazen öyle bi yapıyordu ki tek nefes çekince hayatımda ilk defa sigara içiyormuşum gibi oksürüyordum.
    sonuç olarak sarma sigara 1 haftalık kullanımda sevdim ve içebileceğimi düşünüyorum ... yeni sistemler ile de görüntüde parlementen farkı olmayacağı için sorun yok gibi...
  • 01-01-2010, 04:06:02
    #22
    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmiyorum haklısınız belkide ama , direkt olarak kendim sarıp içmedim ama yaklasık 1 hafta boyunca bi arkadaşımın babasının sarmasından içtim.

    arkadaşım duruma göre sert yapıyordu ne içtiğimi bilmiyordum bazen tütün ü ayarlayıp az koyuyodu tatlı hoş geliyordu , bazen öyle bi yapıyordu ki tek nefes çekince hayatımda ilk defa sigara içiyormuşum gibi oksürüyordum.
    sonuç olarak sarma sigara 1 haftalık kullanımda sevdim ve içebileceğimi düşünüyorum ... yeni sistemler ile de görüntüde parlementen farkı olmayacağı için sorun yok gibi...
    Ozaman dip not bırak ilk mesajına bitlis tütünü olan varsa onlarda bilgilendirsin gibilerinden Sertdir yanlız ama içtiğim tütünler arasında en iyisi oydu içtiğine değiyor yani.

    edit : siirt de olabilir malum yılbaşı ve saat 04:10 hoş görün
  • 01-01-2010, 04:07:19
    #23
    Arkadaşlar hazır sarılmış filitreli sigaralar var (tütünden dolma) Paketini 2 tl den satarım alan olursa
  • 01-01-2010, 07:16:20
    #24
    rocket ve prestijin 2 ceşiti var.(kacak olmasına ragmen) rocketin made in

    polonya sigarası daha iyidir(made in danimarka saman gibidir). prestijinde sarı
    cizgilisi iyidir..

    rocketin kartonunda 8 paket var.prestijde normal 10 paket.dün türkiyeden abimle konustugumda şuanda prestijin alış fiyati 16ytl.(havalar sogudu icin yoksa yazın karton fiyatı 10.5)

    Rocetin fiyatı ise yazin 12.75 aliyorduk.(market icin).kacak sigara alıcak arkadaşlar marka merakı olanlar icin tavsiyem winston bulursanız onu alın ama onunda köşeli kartonunu alın aynen tekelin satmış oldugu winston gibidir.kartonu 20 ile 22.5 arasındadır.

    Benim gibi parlement icen arkadaslarada tavsiyem kacak bulursanız şayet altına bakın paketin 100`s olanını alın bir farki yok.tekelin parlementi ile.(onunda fiyati kartonu 35tl paketi 3.5tl. diğer çeşitin ise kartonunu 27 alirsiniz.).günde en az 7 karton prestij satardım markette.

    Ulaştırması Sorun Olmazsa yardımcı olmaya calışırdım.Yardimci olacağım tek konu sizlere van`lı arkadasınız varsa memleketten sizlere istesin orda daha ucuzdur.prestijin kartonu 9 tl gibi bir rakam.(ayda 1 otobüsle 3 karton gelse size yeter.tabi satmak için değil içen arkadaşlara bu tavsiyem.hem yasak değil 3 kartona izin veriliyor.)
  • 01-01-2010, 09:21:55
    #25
    Üyeliği durduruldu
    marlboro light içiyodum 5.5du 6 olmus ha bugun bi paket daha alır icerim bi daha icmem.
  • 01-01-2010, 09:24:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    marlboro 7 tl olmuş :S
  • 01-01-2010, 09:34:05
    #27
    Aslında en az 10 Lira yapmak lazım. Kurtulursunuz belki o zaman meretten. Hem kesenize, hem etrafınızdakiler, hem sevdiklerinize, hem sağlığınıza zarar. Düşünüldüğü zaman çokta garip birşey aslında sigara. Bir kağıdın arasına odun parçacıklarını veya neyse işte ot parçacıklarını kopu sarıp ateşle yakıp içine çekmek.