rocket ve prestijin 2 ceşiti var.(kacak olmasına ragmen) rocketin made in
polonya sigarası daha iyidir(made in danimarka saman gibidir). prestijinde sarı
cizgilisi iyidir..
rocketin kartonunda 8 paket var.prestijde normal 10 paket.dün türkiyeden abimle konustugumda şuanda prestijin alış fiyati 16ytl.(havalar sogudu icin yoksa yazın karton fiyatı 10.5)
Rocetin fiyatı ise yazin 12.75 aliyorduk.(market icin).kacak sigara alıcak arkadaşlar marka merakı olanlar icin tavsiyem winston bulursanız onu alın ama onunda köşeli kartonunu alın aynen tekelin satmış oldugu winston gibidir.kartonu 20 ile 22.5 arasındadır.
Benim gibi parlement icen arkadaslarada tavsiyem kacak bulursanız şayet altına bakın paketin 100`s olanını alın bir farki yok.tekelin parlementi ile.(onunda fiyati kartonu 35tl paketi 3.5tl. diğer çeşitin ise kartonunu 27 alirsiniz.).günde en az 7 karton prestij satardım markette.
Ulaştırması Sorun Olmazsa yardımcı olmaya calışırdım.Yardimci olacağım tek konu sizlere van`lı arkadasınız varsa memleketten sizlere istesin orda daha ucuzdur.prestijin kartonu 9 tl gibi bir rakam.(ayda 1 otobüsle 3 karton gelse size yeter.tabi satmak için değil içen arkadaşlara bu tavsiyem.hem yasak değil 3 kartona izin veriliyor.)