sigara satan ?
91
●19.778
- 02-01-2010, 04:35:51Üyeliği durdurulduMerhabalar,
4 sene kullandım bende.Geçen şubat ayında bıraktım 1 sene olacak nerdeyse hiç elime almadım. Çok rahatım arkadaşlar inanın çok farkediyor sigara içmediğiniz zaman. Nefes alış verişi çok rahat, herşeyin tadını daha iyi alabiliyosun ellerin,üstün pis kokmuyor.Sabah uyandığınızda ağzınızda değişik bi tat olmuyor, yürüyüş yaparken nefesiniz kesilmiyor. Paranız olmadığı zaman nasıl sigara alacam derdi olmuyor
vs. Faydası anlatılamayacak kadar çok, Nasıl bıraktın diye soran arkadaşlar olursada tavsiyem önce kafalarında bırakmarı yönünde olacak.Yani ciddi anlamda istekli ve iradeli olmak lazım...
Saygılar. - 02-01-2010, 05:26:28arzen sana katılıyorum. Klişe bi' laftır ama hakikaten önce kafada bitirmek lazım. Ben bıraktım mı hayır
Aslında bırakmak da istemiyorum açıkçası. O benim en sadık arkadaşım. (Her ne kadar para saysamda) Bi ara sıkı yönetim yüzünden 1-2 hafta içmemiştim, çok farkediyor. Kokudan tiksiniyor insan. Mesela bi' tiryaki arkadaş yanıma geldiğinde leş gibi kokuyor. Yüzüne de vuramıyorsun
Bi' düşünün kızların arasına girdiğinizi.
Ben de sıkılmıştım artık "Bu koku benim esansım" demekten.
Zaten tiryakilerin hepsi nasıl çayı içeceğini düşünüyor. Bırakırsanız gerçekten çayın lezzetini daha fazla alıyorsunuz. Şunları yazarkende elimde sigara var
Çok çelişkili bi' yorum oldu. Kafada 1m. Zaten başka şekilde bu tür konulara yorum yapmıyorum.
Kısaca bırakan geleceğini , devam eden anı yaşar. Yazıma "Make the most of now" diyerek bitiriyorum. Konu sahibi bu saçma yorumu istemez ise eğer silebilirim. (Ayıkken
)
Varsa bana da pm atarsınız çok müteşekkir olurum. - 02-01-2010, 09:25:05Karton la Sigara Alicak Olursa Pm den ulaşabilirler Uygun bir Fiyat Çekerim Arkadaşlar Yurt Dışından Sınırdan Alinmaktadir Kaçak Falan Değildir Hiç Bir Sorunuda Yoktur.
- 02-01-2010, 09:35:53içeri almışlardır o adamiteknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 17:13:06hocam bi fiyat ile ilgili pm atarsanız değerlendirim.ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah bilirilkerbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vs. Faydası anlatılamayacak kadar çok, Nasıl bıraktın diye soran arkadaşlar olursada tavsiyem önce kafalarında bırakmarı yönünde olacak.Yani ciddi anlamda istekli ve iradeli olmak lazım...