• 02-01-2010, 03:11:09
    #46
    sigarayı 2010 un ilk saatlerinde bıraktım, tiryak kullancam 24 saat kafa yapıo
  • 02-01-2010, 03:54:43
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bizim burda tütün elle veya makineyle sarılıyor.Normal paket olarak satılıyor.Paketi 1.5 TL civarı falan sanırım.İsteyen olursa pm atabilir.Konu linkini vermeyi unutmayalım.10 yıl Dalamanda çalıştım.Fethiyeliye duyurulur.
  • 02-01-2010, 04:35:51
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    4 sene kullandım bende.Geçen şubat ayında bıraktım 1 sene olacak nerdeyse hiç elime almadım. Çok rahatım arkadaşlar inanın çok farkediyor sigara içmediğiniz zaman. Nefes alış verişi çok rahat, herşeyin tadını daha iyi alabiliyosun ellerin,üstün pis kokmuyor.Sabah uyandığınızda ağzınızda değişik bi tat olmuyor, yürüyüş yaparken nefesiniz kesilmiyor. Paranız olmadığı zaman nasıl sigara alacam derdi olmuyor vs. Faydası anlatılamayacak kadar çok, Nasıl bıraktın diye soran arkadaşlar olursada tavsiyem önce kafalarında bırakmarı yönünde olacak.Yani ciddi anlamda istekli ve iradeli olmak lazım...

    Saygılar.
  • 02-01-2010, 05:26:28
    #49
    arzen sana katılıyorum. Klişe bi' laftır ama hakikaten önce kafada bitirmek lazım. Ben bıraktım mı hayır Aslında bırakmak da istemiyorum açıkçası. O benim en sadık arkadaşım. (Her ne kadar para saysamda) Bi ara sıkı yönetim yüzünden 1-2 hafta içmemiştim, çok farkediyor. Kokudan tiksiniyor insan. Mesela bi' tiryaki arkadaş yanıma geldiğinde leş gibi kokuyor. Yüzüne de vuramıyorsun Bi' düşünün kızların arasına girdiğinizi. Ben de sıkılmıştım artık "Bu koku benim esansım" demekten. Zaten tiryakilerin hepsi nasıl çayı içeceğini düşünüyor. Bırakırsanız gerçekten çayın lezzetini daha fazla alıyorsunuz. Şunları yazarkende elimde sigara var Çok çelişkili bi' yorum oldu. Kafada 1m. Zaten başka şekilde bu tür konulara yorum yapmıyorum. Kısaca bırakan geleceğini , devam eden anı yaşar. Yazıma "Make the most of now" diyerek bitiriyorum. Konu sahibi bu saçma yorumu istemez ise eğer silebilirim. (Ayıkken )

    Varsa bana da pm atarsınız çok müteşekkir olurum.
  • 02-01-2010, 08:28:41
    #50
    Üyeliği durduruldu
    10gün oldu şimdilik iyi gidiyor :=)
  • 02-01-2010, 09:25:05
    #51
    Karton la Sigara Alicak Olursa Pm den ulaşabilirler Uygun bir Fiyat Çekerim Arkadaşlar Yurt Dışından Sınırdan Alinmaktadir Kaçak Falan Değildir Hiç Bir Sorunuda Yoktur.
  • 02-01-2010, 09:35:53
    #52
    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar;


    elinde uygun fiyata satıan sigaralardan olan var mı ?

    mesela rockets 40 olabilir.

    bandrolsuz her türlü sigara olabilir aslında ... ucuza mal edip ucuza satılan sigaralardan almam lazım.

    şu 50 kurusluk zam ile birlikte iyice masraf oldu bu sigara...


    fethiye de denk geliyordu bi adam 2tl e satıyordu tüm sigaraları malboro bile 2 lira ama tabi hepsi kaçak.

    markettekinden farklı gibiydi tadı ama olsun sorun yoktu o tarzda bi şey arıyorum. fethiyede sordum soruşturdum adamı bi süredir gören duyan yok..
    içeri almışlardır o adami
  • 02-01-2010, 09:38:09
    #53
    4.25 olmuş monte carlo bırakmak lazım artık
  • 02-01-2010, 17:13:06
    #54
    ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 karton alacaksanız kargo parası, komisyon falan aynı paraya denk gelir. toplu alım olacaksa bende sağlayabilirim.
    hocam bi fiyat ile ilgili pm atarsanız değerlendirim.


    ilkerbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içeri almışlardır o adami
    allah bilir