ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 karton alacaksanız kargo parası, komisyon falan aynı paraya denk gelir. toplu alım olacaksa bende sağlayabilirim.
hocam bi fiyat ile ilgili pm atarsanız değerlendirim.


ilkerbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içeri almışlardır o adami
allah bilir