• 04-01-2010, 22:02:58
    #82
    ben Rockets aliyorm artık orj. sigaraya para yetmez
  • 04-01-2010, 23:54:51
    #83
    Satan varsa bende alacam. Sigara alacam diye konu açtım ama kapattılar . Bu konuyu kapatmıyorlar heralde.
  • 05-01-2010, 10:03:39
    #84
    Ben bıraktım sigarayı cigaraya başladım.Hem daha ucuza geliyor.Bir kez sarıyorsun akşama kadar kafan güzel dolaşıyorsun
  • 05-01-2010, 10:04:36
    #85
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bıraktım sigarayı cigaraya başladım.Hem daha ucuza geliyor.Bir kez sarıyorsun akşama kadar kafan güzel dolaşıyorsun hele pc işi ile ugraşıyorsan tam yapılacak iş İş yapma potansiyeliniz % 100 artacak neden derseniz bir işe başlayınca bitirmeyince kalkmıyorsunuz ona takılıyorsunuz hep
    Güzel yorum
  • 05-01-2010, 10:13:58
    #86
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bıraktım sigarayı cigaraya başladım.Hem daha ucuza geliyor.Bir kez sarıyorsun akşama kadar kafan güzel dolaşıyorsun hele pc işi ile ugraşıyorsan tam yapılacak iş İş yapma potansiyeliniz % 100 artacak neden derseniz bir işe başlayınca bitirmeyince kalkmıyorsunuz ona takılıyorsunuz hep
    Daha Ucuz Sigara Satanı Bulamadık. Şimdide Torbacımı Arıyacaz
  • 05-01-2010, 10:17:28
    #87
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bıraktım sigarayı cigaraya başladım.Hem daha ucuza geliyor.Bir kez sarıyorsun akşama kadar kafan güzel dolaşıyorsun hele pc işi ile ugraşıyorsan tam yapılacak iş İş yapma potansiyeliniz % 100 artacak neden derseniz bir işe başlayınca bitirmeyince kalkmıyorsunuz ona takılıyorsunuz hep

    not:Araç kullanmamanızı öneririm.Yoksa yolda gezen inekler görüyorsunuz
    bir işe başlayınca bitirmeyince kalkmıyorsunuz ona takılıyorsunuz hep
    iç artık şundanda yap şu işi
  • 05-01-2010, 10:21:22
    #88
    Üyeliği durduruldu
    bazı şeyleri alenen yazmanın size zararı olabilir dikkat edin ıslak kuru pmden halledin
  • 05-01-2010, 10:28:39
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Winston 5TL olmuş müjdemi isterim
  • 05-01-2010, 10:34:47
    #90
    horaCe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Winston 5TL olmuş müjdemi isterim
    Dün zaten hiçbir yerde bulamadım winston. Bütün tekeller zula yapmış