• 01-01-2010, 03:25:34
    #1
    merhaba arkadaşlar;


    elinde uygun fiyata satıan sigaralardan olan var mı ?

    mesela rockets 40 olabilir.

    bandrolsuz her türlü sigara olabilir aslında ... ucuza mal edip ucuza satılan sigaralardan almam lazım.

    şu 50 kurusluk zam ile birlikte iyice masraf oldu bu sigara...


    fethiye de denk geliyordu bi adam 2tl e satıyordu tüm sigaraları malboro bile 2 lira ama tabi hepsi kaçak.

    markettekinden farklı gibiydi tadı ama olsun sorun yoktu o tarzda bi şey arıyorum. fethiyede sordum soruşturdum adamı bi süredir gören duyan yok..
  • 01-01-2010, 03:26:21
    #2
    ben bıraktım rahatım sende bırak rahatla
  • 01-01-2010, 03:27:49
    #3
    Arkadaşlar satan varsa haftalık 1000 karton rocket40 lık ve 1000 karton da prestij ben alabilirim al gülom ver gülom...
  • 01-01-2010, 03:32:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yakinda esrar satan varmi diye konuda açarsiniz peh be
  • 01-01-2010, 03:33:18
    #5
    sigaraya zammı geldi ?
  • 01-01-2010, 03:33:42
    #6
    @habana hocam dediğiniz gibi bıraksak rahatız da şimdilik de bırakmadığımıza göre bütçeyi en iyi şekilde değelendirmek lazım.


    umarım aramızdan birisi yada bi tanıdığı satan çıkar ya..
  • 01-01-2010, 03:34:16
    #7
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigaraya zammı geldi ?
    hemde 50 kuruş...
  • 01-01-2010, 03:35:05
    #8
    catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigaraya zammı geldi ?
    Gelir gelir daha çok gelir 3 liradan 3.5 oldu sigaram şimdide 4 sanırım
  • 01-01-2010, 03:37:29
    #9
    6 lirayada sigara beni zorlar bırakmak lazım sen söylemesen haberim yok