merhaba arkadaşlar;
elinde uygun fiyata satıan sigaralardan olan var mı ?
mesela rockets 40 olabilir.
bandrolsuz her türlü sigara olabilir aslında ... ucuza mal edip ucuza satılan sigaralardan almam lazım.
şu 50 kurusluk zam ile birlikte iyice masraf oldu bu sigara...
fethiye de denk geliyordu bi adam 2tl e satıyordu tüm sigaraları malboro bile 2 lira ama tabi hepsi kaçak.
markettekinden farklı gibiydi tadı ama olsun sorun yoktu o tarzda bi şey arıyorum. fethiyede sordum soruşturdum adamı bi süredir gören duyan yok..