Merhabalar,

4 sene kullandım bende.Geçen şubat ayında bıraktım 1 sene olacak nerdeyse hiç elime almadım. Çok rahatım arkadaşlar inanın çok farkediyor sigara içmediğiniz zaman. Nefes alış verişi çok rahat, herşeyin tadını daha iyi alabiliyosun ellerin,üstün pis kokmuyor.Sabah uyandığınızda ağzınızda değişik bi tat olmuyor, yürüyüş yaparken nefesiniz kesilmiyor. Paranız olmadığı zaman nasıl sigara alacam derdi olmuyor vs. Faydası anlatılamayacak kadar çok, Nasıl bıraktın diye soran arkadaşlar olursada tavsiyem önce kafalarında bırakmarı yönünde olacak.Yani ciddi anlamda istekli ve iradeli olmak lazım...

Saygılar.