arzen sana katılıyorum. Klişe bi' laftır ama hakikaten önce kafada bitirmek lazım. Ben bıraktım mı hayır

Aslında bırakmak da istemiyorum açıkçası. O benim en sadık arkadaşım. (Her ne kadar para saysamda) Bi ara sıkı yönetim yüzünden 1-2 hafta içmemiştim, çok farkediyor. Kokudan tiksiniyor insan. Mesela bi' tiryaki arkadaş yanıma geldiğinde leş gibi kokuyor. Yüzüne de vuramıyorsun

Bi' düşünün kızların arasına girdiğinizi.

Ben de sıkılmıştım artık "Bu koku benim esansım" demekten.

Zaten tiryakilerin hepsi nasıl çayı içeceğini düşünüyor. Bırakırsanız gerçekten çayın lezzetini daha fazla alıyorsunuz. Şunları yazarkende elimde sigara var

Çok çelişkili bi' yorum oldu. Kafada 1m. Zaten başka şekilde bu tür konulara yorum yapmıyorum.

Kısaca bırakan geleceğini , devam eden anı yaşar. Yazıma "Make the most of now" diyerek bitiriyorum. Konu sahibi bu saçma yorumu istemez ise eğer silebilirim. (Ayıkken

)
Varsa bana da pm atarsınız çok müteşekkir olurum.