catlakcocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarmadıysan kullanmadıysan hiç heveslenme sana 2 seçenek ya konu başlığındaki gibi ucuz sigara bul iç yada bırak ( bunu şiddetle tavsiye ediyorum ) tütün işine girme
bilmiyorum haklısınız belkide ama , direkt olarak kendim sarıp içmedim ama yaklasık 1 hafta boyunca bi arkadaşımın babasının sarmasından içtim.

arkadaşım duruma göre sert yapıyordu ne içtiğimi bilmiyordum bazen tütün ü ayarlayıp az koyuyodu tatlı hoş geliyordu , bazen öyle bi yapıyordu ki tek nefes çekince hayatımda ilk defa sigara içiyormuşum gibi oksürüyordum.
sonuç olarak sarma sigara 1 haftalık kullanımda sevdim ve içebileceğimi düşünüyorum ... yeni sistemler ile de görüntüde parlementen farkı olmayacağı için sorun yok gibi...