teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmiyorum haklısınız belkide ama , direkt olarak kendim sarıp içmedim ama yaklasık 1 hafta boyunca bi arkadaşımın babasının sarmasından içtim.

arkadaşım duruma göre sert yapıyordu ne içtiğimi bilmiyordum bazen tütün ü ayarlayıp az koyuyodu tatlı hoş geliyordu , bazen öyle bi yapıyordu ki tek nefes çekince hayatımda ilk defa sigara içiyormuşum gibi oksürüyordum.
sonuç olarak sarma sigara 1 haftalık kullanımda sevdim ve içebileceğimi düşünüyorum ... yeni sistemler ile de görüntüde parlementen farkı olmayacağı için sorun yok gibi...
Ozaman dip not bırak ilk mesajına bitlis tütünü olan varsa onlarda bilgilendirsin gibilerinden Sertdir yanlız ama içtiğim tütünler arasında en iyisi oydu içtiğine değiyor yani.

edit : siirt de olabilir malum yılbaşı ve saat 04:10 hoş görün