teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de arada evde elime sigara paketi geliyor kaldırıp atıyorum Bizde hiç içen yok ama abim gemide çalışıyor. Her iş sonu bahşiş olarak veriyorlar ona o da içmediğinden öyle evde sağda solda geziyor sobaya bile attım geçen gün. Hiç içmek aklımıza bile gelmez bizim. O nasıl bir alışkanlık bilmem ama acaba genlerle ilgisi var mı.

Genetik yatkınlık olabilir. Benim annem de babam da içmezdi. Biz de çok şükür denemedik bile
evet oyle hocam bize okulda bile soylerlerdi annen baban sigara içiyormu içiyor. hoca diyor kesin içersin cocuk diyor içmiycem hocam simdi bakıyorum gunde 1 paket