Eve tütün ekiyom

sarıp içiyom
hocam umarım ki
sadece tütündür
Arkadaşlar GAULOISES var tavsiye ederim 10 lu karton 16.5 TL çok ucuz ve 40 lıdan kat kat güzel valla murattıyı bırakıp geçtim artık siz düşünün
içen varmı bilmem ama çok güzel
http://www.smoothsmokes.com/images/p...des_lights.png ayrıca dışarı ülkelerden neredeyse iki katı fiyatı
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=163035
ama halen varmış netten baktım güzel bir şeye benziyor. ekşi sözlüğe göre ahmet hamdi tanrıpınar da bir zaman içmiş bu sigarayı..
acaba nerden temin edebilirim ?