HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eve tütün ekiyom sarıp içiyom
hocam umarım ki sadece tütündür

vericlup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar GAULOISES var tavsiye ederim 10 lu karton 16.5 TL çok ucuz ve 40 lıdan kat kat güzel valla murattıyı bırakıp geçtim artık siz düşünün


içen varmı bilmem ama çok güzel http://www.smoothsmokes.com/images/p...des_lights.png ayrıca dışarı ülkelerden neredeyse iki katı fiyatı
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=163035

ama halen varmış netten baktım güzel bir şeye benziyor. ekşi sözlüğe göre ahmet hamdi tanrıpınar da bir zaman içmiş bu sigarayı..


acaba nerden temin edebilirim ?