Ahh ahh siz burada alcaksınız Beyler 7 yaşından beri etrafım dakinlerin esrar ve sigara içtiklerini görüyorum 18 imi grecek yakında hala sigara ve diğer maddeler nefret ederim babam içiyor kavga ediyoruz içme diyorum önemli olan bilinçli olmak. Ve Hala Sigara ve iğer maddelersen sonunna dek karşıyım Etrafımdakinler en az günlük 2.5 kaket içiyorlar bilgisayar başınad dahada artıyor 2.5 paket düşünün 4 tl olsa 10 tl günlük 10 tl az para değil bir bos zevk için Size Tavsiyem Sigara Ve Dğer Türlülerinden Sakın kullanmayın