• 24-06-2010, 15:18:57
    Üyeliği durduruldu
    mitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size gelip gelmediğini bilmiyorum da. Bankanın özel müşterisi olduğum için şirketten dolayı direkt müşteri temsilcim'le görüştüm onlar ilgilendiler. Sizi bilemiyecem ne zaman gelir gelmez
    EFT düştükten sonra banka parayı kasasında bekletemez.

    Dur milletinki beklerken sen özel müşterisin sana bi ayrıcalık yapalım demezler.

    EFT yi ekranda görüyor olup hesaba düşmeden, zaten şu kadar geliyormuş biz yatıralım düşeni biz kendimiz alırız hiç demezler.

    İş Bankası mahalle bakkalına dönmediyse..
  • 24-06-2010, 15:19:34
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya f5 yapa yapa f5 tuşum aşındı. Para gelecek de kebapçıya gideceğim diye bekliyorum. iş bankası hadi acıktım
    menemen yap sen zor gelir
  • 24-06-2010, 15:20:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya f5 yapa yapa f5 tuşum aşındı. Para gelecek de kebapçıya gideceğim diye bekliyorum. iş bankası hadi acıktım
    tuşa zarar verme sağtıkla yenile de
  • 24-06-2010, 15:20:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya f5 yapa yapa f5 tuşum aşındı. Para gelecek de kebapçıya gideceğim diye bekliyorum. iş bankası hadi acıktım
    Hayatımız google'a bağlı, gülsek mi ağlasak mı
  • 24-06-2010, 15:21:15
    Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımız google'a bağlı, gülsek i ağlasak mı
    BDDK'ya bağlı
  • 24-06-2010, 15:21:37
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT düştükten sonra banka parayı kasasında bekletemez.

    Dur milletinki beklerken sen özel müşterisin sana bi ayrıcalık yapalım demezler.

    EFT yi ekranda görüyor olup hesaba düşmeden, zaten şu kadar geliyormuş biz yatıralım düşeni biz kendimiz alırız hiç demezler.

    İş Bankası mahalle bakkalına dönmediyse..
    Sen yorma kafanı ben kamuda çalışıyorum işçi maaşlarından dolayı iş bankası ile sürekli içli dışlı olmama rağmen ve hep aynı insanlarla muhattap olmama rağmen genede baktıramadım bana EFT varmı yokmu diye beni bile şubeye çağırdı tanıdık arkadaşlar. Telefonla bilmem neyle hesaplarla ilgili işlem yapan bir banka henüz denk gelmedi bana. Bakma sen millet havasında civasında
  • 24-06-2010, 15:22:33
    Üyeliği durduruldu
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabanın değeri kadarda vergi veriyorsunuz, bence 2. el temiz almak daha mantıklı.
    İstediğim özellikte 2. el araba yok en yakın olanın sunroof u yok araba 15.000 de 100.000+ istiyorlar. Malum doğuşta araba yok

    Full+Full 109.000 e bitirdik işi. Maslak Automotion

    Passat CC 2.0 TDI 170 PS
  • 24-06-2010, 15:22:34
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya f5 yapa yapa f5 tuşum aşındı. Para gelecek de kebapçıya gideceğim diye bekliyorum. iş bankası hadi acıktım
    Hangi kebapçıya gidiyoruz ?
  • 24-06-2010, 15:22:49
    Üyeliği durduruldu
    Yemek Yapında Yiyek Ya Bune la