• 24-06-2010, 15:28:37
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ne bilecen, siz ne bileceniz. Arıyorum bankayı hemen numarayı görünce müdür açıyor buyrun yakup bey die ((: Özel kurye ile getiriyorlar eve eft'mi
    Ama siz bilemessiniz tabiii
    Yakup Allah senden razı olsun kardeş. Bir diğer mesajına ve bu mesajına çok güldüm bugün
  • 24-06-2010, 15:29:25
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu saatten sonra gelmez yarın sabah itibari ile hesaplarda olur
    O kadar emin olmamak lazım elinizde belge yoksa.
  • 24-06-2010, 15:29:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    El Abu Dhabi Commercial Bank'a ödemeler geldi
  • 24-06-2010, 15:29:52
    Bencede bu saatten sonra paraların gelecegini sanmıyorum.Yarını bekleyelim artık

    tam emin degilim ama bildigim kadarı ile eft en son 15.30 a kadar kabul ediliyor.
  • 24-06-2010, 15:29:56
    Davay davay 🌹
    Sabah bankayı aradım beklemede dedi, şimdi arıyorum gelen giden bişey yok diyor.
  • 24-06-2010, 15:30:03
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakup Allah senden razı olsun kardeş. Bir diğer mesajına ve bu mesajına çok güldüm bugün
    Hehe yanlış anlama diye pm dede belirttim. (: Herkes özel hissediyor kendini.
  • 24-06-2010, 15:32:33
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede bu saatten sonra paraların gelecegini sanmıyorum.Yarını bekleyelim artık

    tam emin degilim ama bildigim kadarı ile eft en son 15.30 a kadar kabul ediliyor.
    ama mesai saati sonunda onaylanıyor çoğu zaman ödemeler. en azından geçtiğimiz aylarda mesai saati sonu 18 civarı onaylandığı çok olmuştu.


    Umut fakirin ekmeği
  • 24-06-2010, 15:33:34
    Üyeliği durduruldu
    Eft'ler 16:30'du en son öyle biliyorum evt arkadşlar hani yarın devam edelim lütfen çok kalabalık oldu burası bu kadar üye benim foruma girse bemim forum çoşar link verim mi? geleceneiz mi ?
  • 24-06-2010, 15:34:54
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen özel sipariş vermişsindir o zaman 3 ay beklersin.Hocam walla ben 3 ay almanların arabayı yapıp buraya göndermesini bekleyemem.Şuan almanyadan gelen bir tane var siyah renkli 1.6 dci araç.Onu aldım.
    2006 da 1.6 FSI moca renk aldım. Antalya ya gittim dönüşte galeriye bırakıyorum diye telefon açtım. DCi de durum nedir bilemiyorum.

    BMW 5 düşündüm kasa değişti rakam %50 zıpladı. O parayı vereceksem yeni kasa Mercedes E alırım dedim. O da çok ağır yaşımıza uymayacak gören şöför sanacak. Passat CC hem spor hem karizmatik geldi hayırlısı bakalım allah utandırmasın.