• 24-06-2010, 15:37:40
    Şu ödemeler yapılsada millet diğer konularada baksa ahanda orda forex sitesi satıyorum bu konu açıldığından beri doğru dürüst gelen giden yok yahu bir teklif verinde satam şu siteyi link alacam link lazım
  • 24-06-2010, 15:43:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Garanti Bankasını Aradın Hiç bir ödeme gözükmüyor. Bu günü unutalım artık
  • 24-06-2010, 15:50:35
    İşbankası saat 17'ye kadar eft leri onaylıyor. Bunun dışında şuanda havuzda ödemeler görünmüyor. Dolayısıyla şubelerin panellerine de düşmemiş. 2 tane arkadaş hesaba geçirildiğinden bahsetmiş ancak görünmüyor... Eğer bu arkadaşlara gerçekten ödeme geçtiyse 2 ihtimal vardır
    1. Banka şubeleri / yurtdışıdır.
    2. Gönderen GoogleIreland değildir.
  • 24-06-2010, 15:53:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    birazdan şubeyi arayacağım sonucu bildiririm

    edit : daha gelmemiş
  • 24-06-2010, 15:54:47
    Üyeliği durduruldu
    buda gelir bu geçer
  • 24-06-2010, 15:54:50
    bu kadar millet buradayken sorayım. Google adworld reklamını döndürüyor iki gündür. Bunlara tık başı ne kadar veriyor tespit edebilen var mı veya ücret veriyor mu?
  • 24-06-2010, 16:07:34
    Üyeliği durduruldu
    Yaw arkadaş ben hala burdakileri anlamıyorum.

    Burası R10 paylaşım alanı değilmi, PM gelmiş ne sallıyorsun ediyorsun önce aç karnını doyur, google dan gelecek 200 300 usd para için burada bekliyorsun yok sıfır araba siparişi verdim yok eskiden aldım beğenmedim sattım filan gibi abuk subuk bişiler.

    Çalışmaya oto tamircisi olarak başlayıp 2006 yılında internetle işim sadece mail bakmak iken evde miladdan kalma compaq diz üstü bilgisayarla başladığım serüven şu anda konu ile alakalı bir şirket, istihdam ve küçük bir yayın grubu olmamı sağladı.

    Bir allahın kuluda bizde bu yola girdik önerin varmı iyi site yapmakmı iyi pazarlama stratejisi yapmakmı die sormadı!!

    İyi site yoktur arkadaşlar İyi pazarlama vardır!!

    Buda bana önce ne yapmam gerektiği konusunda öneride bulunan arkadaşlarıma..

  • 24-06-2010, 16:17:03
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw arkadaş ben hala burdakileri anlamıyorum.

    Burası R10 paylaşım alanı değilmi, PM gelmiş ne sallıyorsun ediyorsun önce aç karnını doyur, google dan gelecek 200 300 usd para için burada bekliyorsun yok sıfır araba siparişi verdim yok eskiden aldım beğenmedim sattım filan gibi abuk subuk bişiler.

    Çalışmaya oto tamircisi olarak başlayıp 2006 yılında internetle işim sadece mail bakmak iken evde miladdan kalma compaq diz üstü bilgisayarla başladığım serüven şu anda konu ile alakalı bir şirket, istihdam ve küçük bir yayın grubu olmamı sağladı.

    Bir allahın kuluda bizde bu yola girdik önerin varmı iyi site yapmakmı iyi pazarlama stratejisi yapmakmı die sormadı!!

    İyi site yoktur arkadaşlar İyi pazarlama vardır!!

    Buda bana önce ne yapmam gerektiği konusunda öneride bulunan arkadaşlarıma..

    boşver zenginin parazı sügürtün ağzını yorarmış biizmkiside böle oldu.
  • 24-06-2010, 16:17:04
    Karacaören barajının yanı burası. Orda mı geliştirdin stratejiyi. bizde gidek mi?