Yaw arkadaş ben hala burdakileri anlamıyorum.
Burası R10 paylaşım alanı değilmi, PM gelmiş ne sallıyorsun ediyorsun önce aç karnını doyur, google dan gelecek 200 300 usd para için burada bekliyorsun yok sıfır araba siparişi verdim yok eskiden aldım beğenmedim sattım filan gibi abuk subuk bişiler.
Çalışmaya oto tamircisi olarak başlayıp 2006 yılında internetle işim sadece mail bakmak iken evde miladdan kalma compaq diz üstü bilgisayarla başladığım serüven şu anda konu ile alakalı bir şirket, istihdam ve küçük bir yayın grubu olmamı sağladı.
Bir allahın kuluda bizde bu yola girdik önerin varmı iyi site yapmakmı iyi pazarlama stratejisi yapmakmı die sormadı!!
İyi site yoktur arkadaşlar İyi pazarlama vardır!!
Buda bana önce ne yapmam gerektiği konusunda öneride bulunan arkadaşlarıma..