• 24-06-2010, 17:51:54
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziran 2010 23 Haz Ödeme işlemde

    Bankaya bakmadım ama ödeme işlemde gelmiş. Açıkcası beklemiyordum. Büyük ihtimal ödeme hesapta olmalı. Fazla bir ödenmede dğeil 300$ civarı bişey. Herhalde araba alamazsakta 2 lastiğini alırız
    ödeme herkesin işlemde de para gelmedi
  • 24-06-2010, 17:57:26
    Üyeliği durduruldu
    Yok kardeş ne havası hava bizim neyimize hava atsam kendi forumumda atarım {:

    Ben olmasam başka birisi açacaktı ben açtım diye hava atıyorum anlamına gelmiyor ki.
  • 24-06-2010, 18:01:12
    Yok arkadaş ya hesapta ne tıkırtı var, ne sıkırtı Bugün geçti artık, yarın sabahtan hesapta inşallah paralar (:
  • 24-06-2010, 18:03:54
    Üyeliği durduruldu
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok arkadaş ya hesapta ne tıkırtı var, ne sıkırtı Bugün geçti artık, yarın sabahtan hesapta inşallah paralar (:
    google ödeme mi,google ödeme ne arar la hesapta
  • 24-06-2010, 18:15:48
    Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bnde ödeme işlemde felan yazmıyor hesabım ödeme geçmişi var girdim sadece para miktarı var yanında yazı yok . ne zaman gelir yanındada mayıs ayı yazıyor ayrıca 10 gün önce onaylattım pini ve bankayı
    Ayın 15,inden sonra onaylattıgınız için bu ay alamazsınız önümüzdeki ay bu ayın toplamı + önümüzdeki ayın toplamıyla beraber alırsınız
  • 24-06-2010, 18:50:55
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok arkadaş ya hesapta ne tıkırtı var, ne sıkırtı Bugün geçti artık, yarın sabahtan hesapta inşallah paralar (:

    Aynne ne tıkırtı varrr nede zıkırtı.Bankaya gidip soguyu yiyen geri dönüyor.Para ne arar la bankada XD
  • 24-06-2010, 18:53:41
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynne ne tıkırtı varrr nede zıkırtı.Bankaya gidip soguyu yiyen geri dönüyor.Para ne arar la bankada XD
    Oto pazarında artış varmış la

    http://www.facebook.com/video/video....6336219&ref=mf
  • 24-06-2010, 18:55:01
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oto pazarında artış varmış la

    http://www.facebook.com/video/video....6336219&ref=mf
    sercan şaka mısın sen ya
  • 24-06-2010, 18:55:07
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oto pazarında artış varmış la

    http://www.facebook.com/video/video....6336219&ref=mf
    Benim param yatmış