Mayıs Ayı Ödemesi.
722
●45.008
- 24-06-2010, 16:29:32Ödeme topiğinin altında gövde gösterisi

Herkese Allah daha çok versin arkadaşlarda bu konu altı pek yeri değil sanırım bunun.herkes başlarsa google sayesinde neler aldığına fotoğraftan geçilmez çünkü burası.
Emin olun zaten bu işle biraz ilgilenen birisi arabasınıda alıyor google sayesinde evinide. - 24-06-2010, 16:30:47Üyeliği durdurulduGoogle dan gelen ancak cumartesi akşamı Şamata ya yetiyo. Google ile alaksı yok..KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sadece daha ne olduğunu bilmeden konuan densizlere idi. Onlarda anladıklarını belirtti.
Konu bu işten şunu kazandım yaptım ettim değil. Burda bunu yapan biri var saygı duymuyorsanda bızır bızır etme.. - 24-06-2010, 16:34:21Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden böyle söylüyorsunuz? Bu sizin için geçerli olabilir. Burada googledan gelen parayla sizin resimde göstermiş olduğunuz aracı 1 senede alacak adamlar var... Konu sadece google adsense olduğu için yazıyorum, yoksa sizin arabanızı 1 ayda kazandığıyla alacak olan verimerkezleri sahipleride bu forumda yer alıyor
- 24-06-2010, 16:43:24R10da çok var bu tip kazananlar bende bunu söylüyorum. Googledan 5 haneli kazananda çok kişi var burda. Ek olarak google ile alakası yoksa sizin bu mesajlarınızın google ödeme konusunda ne işi var var?Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son cümlenizinde bana olmadığını düşünüp cevap vermiyorum. seviyeli devam edeceğinizi umuyorum.
Neyse Allah daha çok versin, ama madem amaç şukadar kaznadım yaptım ettim değil bu googledan kazanmadığınız parayla aldığınız arabanızın resminin bu konu altında işi ne ?
