• 24-06-2010, 16:28:03
    Üyeliği durduruldu
    Banada orası gibi geldi ((: tamda ben sorucaktım.
  • 24-06-2010, 16:29:32
    Ödeme topiğinin altında gövde gösterisi

    Herkese Allah daha çok versin arkadaşlarda bu konu altı pek yeri değil sanırım bunun.herkes başlarsa google sayesinde neler aldığına fotoğraftan geçilmez çünkü burası.
    Emin olun zaten bu işle biraz ilgilenen birisi arabasınıda alıyor google sayesinde evinide.
  • 24-06-2010, 16:29:52
    Üyeliği durduruldu
    Isparta olduğu kesin
  • 24-06-2010, 16:30:47
    Üyeliği durduruldu
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme topiğinin altında gövde gösterisi

    Herkese Allah daha çok versin arkadaşlarda bu konu altı pek yeri değil sanırım bunun.herkes başlarsa google sayesinde neler aldığına fotoğraftan geçilmez çünkü burası.
    Emin olun zaten bu işle biraz ilgilenen birisi arabasınıda alıyor google sayesinde evinide.
    Google dan gelen ancak cumartesi akşamı Şamata ya yetiyo. Google ile alaksı yok..

    Konu sadece daha ne olduğunu bilmeden konuan densizlere idi. Onlarda anladıklarını belirtti.

    Konu bu işten şunu kazandım yaptım ettim değil. Burda bunu yapan biri var saygı duymuyorsanda bızır bızır etme..
  • 24-06-2010, 16:34:21
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google dan gelen ancak cumartesi akşamı Şamata ya yetiyo. Google ile alaksı yok..

    Neden böyle söylüyorsunuz? Bu sizin için geçerli olabilir. Burada googledan gelen parayla sizin resimde göstermiş olduğunuz aracı 1 senede alacak adamlar var... Konu sadece google adsense olduğu için yazıyorum, yoksa sizin arabanızı 1 ayda kazandığıyla alacak olan verimerkezleri sahipleride bu forumda yer alıyor
  • 24-06-2010, 16:42:35
    Ödemeler yarına kaldı muhtemelen, bence konuyu daha fazla başka noktalara çekmeyelim. Herkes hesaplarını kontrol etsin, ödeme alan kişilerde yazsın... Buradakilerin neredeyse tamamı ödeme bekliyor. Konuda ödeme konusu, afedersiniz sidik yarışı değil...
  • 24-06-2010, 16:42:56
    Üyeliği durduruldu
    neden herkes gövde gösterısı yapıyor ?

    ulan 5 tlde kazansan ekmek parn 10 tlden kazansan ekmek paran milleti para bozuyorya şımartıyor havalandırıyor...yazık cok yazık ne alıyorsan al sesini cıkarm ama bunu bile yapamıyorlar
  • 24-06-2010, 16:43:24
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google dan gelen ancak cumartesi akşamı Şamata ya yetiyo. Google ile alaksı yok..

    Konu sadece daha ne olduğunu bilmeden konuan densizlere idi. Onlarda anladıklarını belirtti.

    Konu bu işten şunu kazandım yaptım ettim değil. Burda bunu yapan biri var saygı duymuyorsanda bızır bızır etme..
    R10da çok var bu tip kazananlar bende bunu söylüyorum. Googledan 5 haneli kazananda çok kişi var burda. Ek olarak google ile alakası yoksa sizin bu mesajlarınızın google ödeme konusunda ne işi var var?

    Son cümlenizinde bana olmadığını düşünüp cevap vermiyorum. seviyeli devam edeceğinizi umuyorum.

    Neyse Allah daha çok versin, ama madem amaç şukadar kaznadım yaptım ettim değil bu googledan kazanmadığınız parayla aldığınız arabanızın resminin bu konu altında işi ne ?
  • 24-06-2010, 16:43:48
    konuyu konusuna döndürelim Ödemesi bankaya yansıyan var mı?