• 05-07-2010, 16:17:47
    arkadaşlar bende mayıs ayı tutarı görünüyor ve 100 USD nin üstünde. ancak halen "ödeme yapıldı" ibaresi çıkması. hesap onaylı ve ödeme normalde rutin olarak yapılıyor. sorun ne olabilir ?

    SS den durumu görebilirsiniz.

  • 05-07-2010, 18:08:37
    Üyeliği durduruldu
    Hesabında bekletme olabilir mi acaba ?
  • 05-07-2010, 18:15:20
    Üyeliği durduruldu
    size para geldimi ? orda ödeme yapıldı demesede olur sen paranı aldıysan orayı dert etme yok eğer almadıysan mail atmanı tavsiye ederim.