• 25-06-2010, 19:04:18
    bende 1 ay da ilk ödememi aldım 635 tl
  • 25-06-2010, 19:34:53
    Şükürler olsun, ödemem geldi (işbank)
  • 25-06-2010, 21:20:13
    bende aldım bugün bir daha 3 ay sonra görüşmek üzre heheheh.
  • 25-06-2010, 21:49:15
    Ödeme geldi ve geldigi gibi bitti.1 ay sonra görüşmek üzere
  • 25-06-2010, 22:35:33
    3 Sene boyunca uğraşmaktayım bu işlerle, ilk olan hesabım(3 yıllık) halen 50 $ da ve bayağı bir sitede var. Yeni hesabım 2 aylık olmasına rağmen ilk ödememi aldım. Nice ödemelere herkese.
  • 25-06-2010, 22:39:09
    Hatay ziraat 1,574 kur ödeme alındı.
  • 25-06-2010, 22:40:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Wayh konu hala devam ediyor Helalı hoş olsun paralarınız güle güle kullanın
  • 25-06-2010, 23:51:32
    Bir daha ki ay daha fazla kazanmamız dileğiyle
  • 26-06-2010, 00:12:37
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha ki ay daha fazla kazanmamız dileğiyle
    Allah kazanmayanlara da nasip eder inşallah. Bende istiyorum