Konu
Mayıs Ayı Ödemesi.
05-07-2010, 16:17:47
#721
Ramsess
arkadaşlar bende mayıs ayı tutarı görünüyor ve 100 USD nin üstünde. ancak halen "ödeme yapıldı" ibaresi çıkması. hesap onaylı ve ödeme normalde rutin olarak yapılıyor. sorun ne olabilir ?
SS den durumu görebilirsiniz.