arkadaşlar bende mayıs ayı tutarı görünüyor ve 100 USD nin üstünde. ancak halen "ödeme yapıldı" ibaresi çıkması. hesap onaylı ve ödeme normalde rutin olarak yapılıyor. sorun ne olabilir ?

SS den durumu görebilirsiniz.