Ödemeler yarına kaldı muhtemelen, bence konuyu daha fazla başka noktalara çekmeyelim. Herkes hesaplarını kontrol etsin, ödeme alan kişilerde yazsın... Buradakilerin neredeyse tamamı ödeme bekliyor. Konuda ödeme konusu, afedersiniz sidik yarışı değil...