• 24-06-2010, 15:24:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kebapçıya gidiyoruz ?
    Adwords verene
  • 24-06-2010, 15:25:16
    Üyeliği durduruldu
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğim özellikte 2. el araba yok en yakın olanın sunroof u yok araba 15.000 de 100.000+ istiyorlar. Malum doğuşta araba yok

    Full+Full 109.000 e bitirdik işi. Maslak Automotion

    Passat CC 2.0 TDI 170 PS
    Anlıyorum. passat çok güzel araba. güle güle binin
  • 24-06-2010, 15:25:32
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yorma kafanı ben kamuda çalışıyorum işçi maaşlarından dolayı iş bankası ile sürekli içli dışlı olmama rağmen ve hep aynı insanlarla muhattap olmama rağmen genede baktıramadım bana EFT varmı yokmu diye beni bile şubeye çağırdı tanıdık arkadaşlar. Telefonla bilmem neyle hesaplarla ilgili işlem yapan bir banka henüz denk gelmedi bana. Bakma sen millet havasında civasında
    Ben iş bankasından genellikle telefonla onaylatıyorum. Ama eğer düşmüşse onaylanacaklara. Bugün aradım henüz görünmüyor dedi bayan. Görünüp görünmediğini haber alabiliyorum yani eğer tabi kastettiğiniz buysa.

    Eğer görünseydi onaylanacak eftler arasında onaylardı hesabımız tam takır kuru bakır yani onu demek istedi çalışan
  • 24-06-2010, 15:25:44
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Passat a ön ödeme yapsan ne olacakki biz ön ödemeyi geçen hafta yaptık arabayı şansımız varsa eylül ün ilk yarısında alacaz...
    Hocam sen özel sipariş vermişsindir o zaman 3 ay beklersin.Hocam walla ben 3 ay almanların arabayı yapıp buraya göndermesini bekleyemem.Şuan almanyadan gelen bir tane var siyah renkli 1.6 dci araç.Onu aldım.
  • 24-06-2010, 15:26:23
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen yorma kafanı ben kamuda çalışıyorum işçi maaşlarından dolayı iş bankası ile sürekli içli dışlı olmama rağmen ve hep aynı insanlarla muhattap olmama rağmen genede baktıramadım bana EFT varmı yokmu diye beni bile şubeye çağırdı tanıdık arkadaşlar. Telefonla bilmem neyle hesaplarla ilgili işlem yapan bir banka henüz denk gelmedi bana. Bakma sen millet havasında civasında
    Sen ne bilecen, siz ne bileceniz. Arıyorum bankayı hemen numarayı görünce müdür açıyor buyrun yakup bey die ((: Özel kurye ile getiriyorlar eve eft'mi
    Ama siz bilemessiniz tabiii
  • 24-06-2010, 15:26:30
    Üyeliği durduruldu
    ne cok ödeme bekleyen varmiş yahu herkez emekli kuyrugunda sanki güzel bir haber gelsin die


    Konuyu Toplam 149 üye okuyor. (84 Kayıtlı üye ve 65 Misafir)
    Goztepeliyiz, Delta, Ossee, WebLOADER, selimkajmer, harew1, Adanali01, KaZeM, CeRaT, CinayetSebebi, Soqrat, bilirkishi, tunti, Paradiso, ebaykal, reon, tabuhan, blacksea61, Wolfenstein, arta1505, osal, uKaLaBoY, mhmtmlh, bill, NET, tmaster, yakamoz01, mitnick, izmitli4141, mavcil, wansayr, casso_72, BuRty, MeyaBilişim, teknolojitv, Nove, alico, makinist, GuMgUmOk, fusion, guney001, ENVER, Muziktir, ilkay_, O_o, OzNDmN, bizimportal, ismail, SinanCan, Toredo, TuRKuS.MuTaNTuS, insideman, staticiation, Urgup, trkral42, fiftyone, hakanzorbey, SohbetA, MuhammetUzun, dereliselcuk, The_Joker, catlaq_18, Gardian, by_ram, GoogleMonster, metalfun, nihattr, TheeRsin, IVyk, TAM
  • 24-06-2010, 15:27:31
    bu saatten sonra gelmez yarın sabah itibari ile hesaplarda olur
  • 24-06-2010, 15:27:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamam yeterli... Bu Saatten sonra bugün gelmez bu para. Yarın Devam ederiz
  • 24-06-2010, 15:27:51
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kebapçıya gidiyoruz ?
    Zaman kalsa Orduya gidecektim Antebe. Olmazsa ellez düşünmüştüm Bi de gelirsin ki. Çağırsam gelmezsin, çok hevesli gibi görünüyorsun ama biliyorum ben seni. hep bahanen hazır cepte