ne cok ödeme bekleyen varmiş yahu

herkez emekli kuyrugunda sanki

güzel bir haber gelsin die
Konuyu Toplam 149 üye okuyor. (84 Kayıtlı üye ve 65 Misafir)
Goztepeliyiz, Delta, Ossee, WebLOADER, selimkajmer, harew1, Adanali01, KaZeM, CeRaT, CinayetSebebi, Soqrat, bilirkishi, tunti, Paradiso, ebaykal, reon, tabuhan, blacksea61, Wolfenstein, arta1505, osal, uKaLaBoY, mhmtmlh, bill, NET, tmaster, yakamoz01, mitnick, izmitli4141, mavcil, wansayr, casso_72, BuRty, MeyaBilişim, teknolojitv, Nove, alico, makinist, GuMgUmOk, fusion, guney001, ENVER, Muziktir, ilkay_, O_o, OzNDmN, bizimportal, ismail, SinanCan, Toredo, TuRKuS.MuTaNTuS, insideman, staticiation, Urgup, trkral42, fiftyone, hakanzorbey, SohbetA, MuhammetUzun, dereliselcuk, The_Joker, catlaq_18, Gardian, by_ram, GoogleMonster, metalfun, nihattr, TheeRsin, IVyk, TAM