felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi kebapçıya gidiyoruz ?
Zaman kalsa Orduya gidecektim Antebe. Olmazsa ellez düşünmüştüm Bi de gelirsin ki. Çağırsam gelmezsin, çok hevesli gibi görünüyorsun ama biliyorum ben seni. hep bahanen hazır cepte