Konu
Mayıs Ayı Ödemesi.
24-06-2010, 15:27:51
#441
teknohaberci
felek28 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi kebapçıya gidiyoruz ?
Zaman kalsa Orduya gidecektim Antebe. Olmazsa ellez düşünmüştüm
Bi de gelirsin ki. Çağırsam gelmezsin, çok hevesli gibi görünüyorsun ama biliyorum ben seni. hep bahanen hazır cepte