• 24-06-2010, 15:01:38
    GR_BaTTal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçersiz tıklamalar kazançtan düşülüyor.
    eee bu geçersiz tıklamalar sorun teşkil ediyormu birdahaki ödeme zamanı için ?
  • 24-06-2010, 15:01:52
    şimdi baktım garanti bankası hesaba geçmiş. hadi hayırlı olsun
  • 24-06-2010, 15:01:56
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma valla yeni fark ettim
    O zaman ihtiyaç yok tık çok gelir çok çok çok hehe
  • 24-06-2010, 15:02:32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaZeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde diyor arkadaşlar benım yapı kredi yatmışmıdır bankaya gidip çekim parayı
    YK' bilinmiyor yanlız GARANTİ, İŞBANKASI Yatmadı istseren bak ama bildiğim kadar henüz yatmadı kimseye
  • 24-06-2010, 15:02:38
    Yokmu ya daha ödemesi gelen nezaman glcek bu ödemeler. cumayamı kalacak? yoksa pazartesinemi
  • 24-06-2010, 15:02:45
    mitnick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi baktım garanti bankası hesaba geçmiş. hadi hayırlı olsun
    Şimdi hesabıma bakarım eğer şakaysa varya vallahi -_-_-_-_-------- Repi veririm ha
  • 24-06-2010, 15:03:19
    uKaLaBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee bu geçersiz tıklamalar sorun teşkil ediyormu birdahaki ödeme zamanı için ?
    Hayır sadece kazançtan düşülüyor, banlanma ile alakası yok yani.
  • 24-06-2010, 15:03:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain kendi adıma kayıtlı olup, kredi kartı amcamın üstüne kayıtlı olsa bi sorun teşkil eder mi ödemelerde falan?

    Not: Adsense kayıt için soruyorum madem burda bi topluluk var sorayım dedim.
    bkz: Konuyu Toplam 135 Üye okuyor. (77 Kayıtlı üye ve 58 Misafir)
  • 24-06-2010, 15:03:57
    Birde hükümet google ile olan durumlardan dolayı paraları engellerse