KaZeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme işlemde diyor arkadaşlar benım yapı kredi yatmışmıdır bankaya gidip çekim parayı
YK' bilinmiyor yanlız GARANTİ, İŞBANKASI Yatmadı istseren bak ama bildiğim kadar henüz yatmadı kimseye