Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Passat a ön ödeme yapsan ne olacakki biz ön ödemeyi geçen hafta yaptık arabayı şansımız varsa eylül ün ilk yarısında alacaz...
Hocam sen özel sipariş vermişsindir o zaman 3 ay beklersin.Hocam walla ben 3 ay almanların arabayı yapıp buraya göndermesini bekleyemem.Şuan almanyadan gelen bir tane var siyah renkli 1.6 dci araç.Onu aldım.