ne cok ödeme bekleyen varmiş yahu herkez emekli kuyrugunda sanki güzel bir haber gelsin die


Konuyu Toplam 149 üye okuyor. (84 Kayıtlı üye ve 65 Misafir)
Goztepeliyiz, Delta, Ossee, WebLOADER, selimkajmer, harew1, Adanali01, KaZeM, CeRaT, CinayetSebebi, Soqrat, bilirkishi, tunti, Paradiso, ebaykal, reon, tabuhan, blacksea61, Wolfenstein, arta1505, osal, uKaLaBoY, mhmtmlh, bill, NET, tmaster, yakamoz01, mitnick, izmitli4141, mavcil, wansayr, casso_72, BuRty, MeyaBilişim, teknolojitv, Nove, alico, makinist, GuMgUmOk, fusion, guney001, ENVER, Muziktir, ilkay_, O_o, OzNDmN, bizimportal, ismail, SinanCan, Toredo, TuRKuS.MuTaNTuS, insideman, staticiation, Urgup, trkral42, fiftyone, hakanzorbey, SohbetA, MuhammetUzun, dereliselcuk, The_Joker, catlaq_18, Gardian, by_ram, GoogleMonster, metalfun, nihattr, TheeRsin, IVyk, TAM