Google dan gelen ancak cumartesi akşamı Şamata ya yetiyo. Google ile alaksı yok..
Konu sadece daha ne olduğunu bilmeden konuan densizlere idi. Onlarda anladıklarını belirtti.
Konu bu işten şunu kazandım yaptım ettim değil. Burda bunu yapan biri var saygı duymuyorsanda bızır bızır etme..
R10da çok var bu tip kazananlar bende bunu söylüyorum. Googledan 5 haneli kazananda çok kişi var burda. Ek olarak google ile alakası yoksa sizin bu mesajlarınızın google ödeme konusunda ne işi var var?
Son cümlenizinde bana olmadığını düşünüp cevap vermiyorum. seviyeli devam edeceğinizi umuyorum.
Neyse Allah daha çok versin, ama madem amaç şukadar kaznadım yaptım ettim değil bu googledan kazanmadığınız parayla aldığınız arabanızın resminin bu konu altında işi ne ?