• 25-06-2010, 00:32:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi geceler arkadaşlar. Çok yorulduk hepimiz ama bugün olmadı googlenin canı sağolsun. Herkeze hayırlı kazançlar diliyorum.
  • 25-06-2010, 00:45:52
    Üyeliği durduruldu
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeler işleme girmiş.
    günaydın hocam 2 gün oldu gireli, yarın saat 10:20de herkesin hesabında olur paralar.
  • 25-06-2010, 01:05:13
    Arkadaşlar merak etmeyiniz hepinizin eft sini yaptım yarın sabah en geç 10 gibi paraları hesabınızda görürsünüz.Teşekkürler
  • 25-06-2010, 01:33:06
    Üyeliği durduruldu
    Garanti sabah mı geçiyor acaba işbankasından geçiş yaptımda
  • 25-06-2010, 01:53:52
    Gözüne uyku girmeyen var mı ?
  • 25-06-2010, 01:56:00
    Benim gözüme uyku girmiyor umarım yarın alırız paraları
  • 25-06-2010, 03:45:30
    Saat 03:45 oldu vallaha. bekliyoruz bankalar açılsın die
  • 25-06-2010, 03:49:18
    Bügün gelecek mi ödemeler acaba
  • 25-06-2010, 05:05:39
    Saat 5 i geçti bekliyoruz bankalar açıldığı gibi panelde online olacam