• 25-06-2010, 00:06:30
    hani haftaya bekliyodunuz durun da yatacak
  • 25-06-2010, 00:07:49
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet arkadaşlar yurtdışı ödemeleri almış.(dp'dekiler) Bizimkilerde yarın sabah mesai saati içerisinde gelir...
    aynen gelecektir
  • 25-06-2010, 00:11:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani haftaya bekliyodunuz durun da yatacak
    1 hafta önce 25 inde dedin sen hatırlıyorum are you kain ?
  • 25-06-2010, 00:13:33
    Hadi boşuna beklemeyin burada yarın saat 9-10 arası hesabınıza bakın bugünlük yeter bu kadar uyuyun artık
  • 25-06-2010, 00:17:35
    Üyeliği durduruldu
    ben parayı şimdiden harcadım :d
  • 25-06-2010, 00:17:54
    Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi boşuna beklemeyin burada yarın saat 9-10 arası hesabınıza bakın bugünlük yeter bu kadar uyuyun artık
    ne yani cumartesi mi alırız diyorsun cuma'dan bahsediyorsan yarın artık bugün oldu uyku yok artık
  • 25-06-2010, 00:18:01
    Üyeliği durduruldu
    az önce sergey aradı eft talimatı verilmiş saat 10'da hesaplarda para. ödeme sonrası itraderleşiriz dedi, herkese selamı var.

    de haydi uyuyun
  • 25-06-2010, 00:25:22
    15-06-2010, 22:35:35

    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20-22 si arası yazar sanırım
    ( bu ayın sonunda ödenecek eft var yazısı. )

    15-06-2010, 01:07:50
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,56


    ödemelerde 25 inde gelme ihtimali var en geç 29. diyorum.


    Yav okadar bahis şirketi var artık şu adsens i de eklesinler
    nezaman ödeme yapar kuru kaçtan alır felan . işleme nezaman girer :P bidahaki aya sarkara 1 e 75 wersin mesela . böle heycanlı olmuo . ortaya para koyunca heycanlı olur

    Bu adam işi biliyor . daha 15 inde işlem tarihini de yatacak günüde verdi bakalım kur da tutacakmı.
  • 25-06-2010, 00:28:34
    Ödemeler işleme girmiş.