Mayıs Ayı Ödemesi.
722
●45.008
- 25-06-2010, 00:11:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 hafta önce 25 inde dedin sen hatırlıyorumHublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
are you kain ?
- 25-06-2010, 00:17:54ne yani cumartesi mi alırız diyorsunKawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cuma'dan bahsediyorsan yarın artık bugün oldu
uyku yok artık
- 25-06-2010, 00:25:2215-06-2010, 22:35:35
( bu ayın sonunda ödenecek eft var yazısı. )ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15-06-2010, 01:07:50
ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu adam işi biliyor
. daha 15 inde işlem tarihini de yatacak günüde verdi bakalım kur da tutacakmı.
are you kain ?