• 24-06-2010, 19:50:47
    sizce pazartesine kalma olasılığı varmıdır paracıkların?
  • 24-06-2010, 19:52:16
    Üyeliği durduruldu
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizce pazartesine kalma olasılığı varmıdır paracıkların?
    Yarın Herkesin Hesabında Olur
  • 24-06-2010, 19:52:23
    Ben yarın banka şubesine gidicem ve rehin alıcam hepsini, daha sonra herkesinkini yatırırlar yani yarın yatar :P
  • 24-06-2010, 20:05:00
    Bu ay googlenin parayı erkenden işleme sokması sakın Vergi kesilmesinin göstergesi olmasın ? Yani para gelmeyince insan değişik şeyler düşünüyor.
  • 24-06-2010, 20:09:02
    Tr paralara el koymasında vergi borcunuza saydık die ....
  • 24-06-2010, 20:11:31
    Üyeliği durduruldu
    Tayyip aldı bence paralarıı google a engel koyduya
  • 24-06-2010, 20:12:09
    Vallahi çarşamba gelir diye hiç heveslenmemiştim. Başlığa öylesine bakayım dedim ödeme işlemde ne güzel oldu anlatamam
  • 24-06-2010, 20:13:17
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tr paralara el koymasında vergi borcunuza saydık die ....
    kedinin aklına ciğeri getirme
  • 24-06-2010, 21:20:43
    Üyeliği durduruldu
    herkez para para dıyor acaba bırde googleye sorsanıza paran varmı amca diye )