• 24-06-2010, 22:46:07
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devletimiz google iplerini engellemekle yetinmeyip, inşallah paralarıda almaz .s
    Webmasterın 3 kuruş parasına da göz diktiyse ben ona devlet demem soyguncu derim.
  • 24-06-2010, 22:48:00
    Üyeliği durduruldu
    Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkez para para dıyor acaba bırde googleye sorsanıza paran varmı amca diye )
    Google'ın parası olmaz olur mu? Reklamverenden tık başı 0.05 tl alıyorsa yayıncısına ancak 0.01 falan veriyor geri kalanı cebe atıyor.Az uyanık değil google.
  • 24-06-2010, 22:51:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet arkadaşlar yıllardır emeklerim ile hazırladığım "Google Adsense ödeme hızlandırıcı" kitabını hazırladım. Artık ödeme beklemek için banka dolaşmaya, konu içerisinde F5 tuşunuzu eskitmeye son verecek çok önemli bir paylaşım olduğunu düşünüyorum. Kitap içerisinde nasıl hızlı ödeme alacağınız, hatta PTT kargo ile paranızın kapınıza kadar gelmesi mümkün. İsterseniz kitapta bulunan yöntemleri kullanarak paranızı nasıl sodexo yemek fişine çevirebileceğiniz hakkında biraz ince birazda kalın detaylara ulaşabilirsiniz. Hatta erken ödeme alarak Alexa değeriniz en az 100K'lara inmektedir.



    Bu çok önemli kitaba yanlızca 0.001$ vererek sizde sahip olabilirsiniz. Kitabı aldığınızda yanında Ömer Coşkun'un Sigarator ürünü hediyedir.
  • 24-06-2010, 22:54:52
    Üyeliği durduruldu
    @539 liseli
  • 24-06-2010, 23:02:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu arada ödeme işlemde arkadaşlar ilk defa ayın 24'ünde ödeme işlemde yazısı ile karşılaştım genelde 27 veya 28 oluyordu
  • 24-06-2010, 23:15:57
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada ödeme işlemde arkadaşlar ilk defa ayın 24'ünde ödeme işlemde yazısı ile karşılaştım genelde 27 veya 28 oluyordu
    Dün gece işleme girdi ödeme
  • 24-06-2010, 23:47:28
    Hiç boşuna kafanızı yormayın yarın saat 10 gibi hesaba bakın paranızı görün
  • 24-06-2010, 23:48:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umarım görürüz
    Bu sabahta kesin görüyorduk
  • 24-06-2010, 23:59:12
    evet arkadaşlar yurtdışı ödemeleri almış.(dp'dekiler) Bizimkilerde yarın sabah mesai saati içerisinde gelir...