Erol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mayıs Ayı Ödemesi.
722
●45.008
- 24-06-2010, 22:48:00Üyeliği durdurulduGoogle'ın parası olmaz olur mu? Reklamverenden tık başı 0.05 tl alıyorsa yayıncısına ancak 0.01 falan veriyor geri kalanı cebe atıyor.Az uyanık değil google.Goztepeliyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 22:51:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet arkadaşlar yıllardır emeklerim ile hazırladığım "Google Adsense ödeme hızlandırıcı" kitabını hazırladım. Artık ödeme beklemek için banka dolaşmaya, konu içerisinde F5 tuşunuzu eskitmeye son verecek çok önemli bir paylaşım olduğunu düşünüyorum. Kitap içerisinde nasıl hızlı ödeme alacağınız, hatta PTT kargo ile paranızın kapınıza kadar gelmesi mümkün. İsterseniz kitapta bulunan yöntemleri kullanarak paranızı nasıl sodexo yemek fişine çevirebileceğiniz hakkında biraz ince birazda kalın detaylara ulaşabilirsiniz. Hatta erken ödeme alarak Alexa değeriniz en az 100K'lara inmektedir.

Bu çok önemli kitaba yanlızca 0.001$ vererek sizde sahip olabilirsiniz. Kitabı aldığınızda yanında Ömer Coşkun'un Sigarator ürünü hediyedir. - 24-06-2010, 23:02:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu arada ödeme işlemde arkadaşlar ilk defa ayın 24'ünde ödeme işlemde yazısı ile karşılaştım genelde 27 veya 28 oluyordu
- 24-06-2010, 23:15:57Dün gece işleme girdi ödemeteknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2010, 23:47:28Hiç boşuna kafanızı yormayın yarın saat 10 gibi hesaba bakın paranızı görün
)
