Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devletimiz google iplerini engellemekle yetinmeyip, inşallah paralarıda almaz .s
Webmasterın 3 kuruş parasına da göz diktiyse ben ona devlet demem soyguncu derim.