neden herkes gövde gösterısı yapıyor ?

ulan 5 tlde kazansan ekmek parn 10 tlden kazansan ekmek paran milleti para bozuyorya şımartıyor havalandırıyor...yazık cok yazık ne alıyorsan al sesini cıkarm ama bunu bile yapamıyorlar