Haziran 2010 23 Haz Ödeme işlemde
Bankaya bakmadım ama ödeme işlemde gelmiş. Açıkcası beklemiyordum. Büyük ihtimal ödeme hesapta olmalı. Fazla bir ödenmede dğeil 300$ civarı bişey. Herhalde araba alamazsakta 2 lastiğini alırız
ödeme herkesin işlemde de para gelmedi