Hocam sen özel sipariş vermişsindir o zaman 3 ay beklersin.Hocam walla ben 3 ay almanların arabayı yapıp buraya göndermesini bekleyemem.Şuan almanyadan gelen bir tane var siyah renkli 1.6 dci araç.Onu aldım.
2006 da 1.6 FSI moca renk aldım. Antalya ya gittim dönüşte galeriye bırakıyorum diye telefon açtım. DCi de durum nedir bilemiyorum.
BMW 5 düşündüm kasa değişti rakam %50 zıpladı. O parayı vereceksem yeni kasa Mercedes E alırım dedim. O da çok ağır yaşımıza uymayacak gören şöför sanacak. Passat CC hem spor hem karizmatik geldi hayırlısı bakalım allah utandırmasın.