Konu
Mayıs Ayı Ödemesi.
24-06-2010, 15:19:34
#425
BaRoN
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuya f5 yapa yapa f5 tuşum aşındı. Para gelecek de kebapçıya gideceğim diye bekliyorum. iş bankası hadi
acıktım
menemen yap sen zor gelir