size gelip gelmediğini bilmiyorum da. Bankanın özel müşterisi olduğum için şirketten dolayı direkt müşteri temsilcim'le görüştüm onlar ilgilendiler. Sizi bilemiyecem ne zaman gelir gelmez
EFT düştükten sonra banka parayı kasasında bekletemez.
Dur milletinki beklerken sen özel müşterisin sana bi ayrıcalık yapalım demezler.
EFT yi ekranda görüyor olup hesaba düşmeden, zaten şu kadar geliyormuş biz yatıralım düşeni biz kendimiz alırız hiç demezler.
İş Bankası mahalle bakkalına dönmediyse..