EFT düştükten sonra banka parayı kasasında bekletemez.
Dur milletinki beklerken sen özel müşterisin sana bi ayrıcalık yapalım demezler.
EFT yi ekranda görüyor olup hesaba düşmeden, zaten şu kadar geliyormuş biz yatıralım düşeni biz kendimiz alırız hiç demezler.
İş Bankası mahalle bakkalına dönmediyse..
Sen yorma kafanı ben kamuda çalışıyorum işçi maaşlarından dolayı iş bankası ile sürekli içli dışlı olmama rağmen ve hep aynı insanlarla muhattap olmama rağmen genede baktıramadım bana EFT varmı yokmu diye beni bile şubeye çağırdı tanıdık arkadaşlar. Telefonla bilmem neyle hesaplarla ilgili işlem yapan bir banka henüz denk gelmedi bana. Bakma sen millet havasında civasında