teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya f5 yapa yapa f5 tuşum aşındı. Para gelecek de kebapçıya gideceğim diye bekliyorum. iş bankası hadi acıktım
Hayatımız google'a bağlı, gülsek mi ağlasak mı