Aralık Ayı Ödemeleri
723
●46.061
- 25-12-2009, 02:38:44onayladım ben. işleme girmemiş! böyle bir ayrım mı var?nihattr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 03:23:31hiç rastlamadım umarım dediğiniz gibidirposetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 03:28:59Zannetmiyorum da yine de aklımda kalmasın diye sormuştum. Ben de onaylamadım hala. Demek ki alakalı değil.taylan2805 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2009, 03:45:56Sanırım Sabah Uyanan Bütün Herkez Adsense'ye Girip "Ödeme Yapıldı" Yazısını Görmek İçin İlk Bilgisayarını Açacak :}
- 25-12-2009, 04:17:38posetcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet olabilir ama yinede inanamıyorum alabilceğime sanki alamıcakmışım gibi ocağpa kalacak gibi bi his war... işallah gelir...
Hala ödeme işleme girmedi...